sábado, 24 de mayo de 2008

ANNEX

En aquest apartat hi ha vuit entrevistes realitzades a voluntaris dels Jocs Olímpics de Barcelona. La seva finalitat és conèixer alguns voluntaris i saber de primera com va ser la seva experiència i com van ser els Jocs de 1992. Per a dur a terme aquestes entrevistes, vaig elaborar un qüestionari orientat a les tasques que van dur a terme i després, vaig penjar cartells i vaig donar veus de que buscava voluntaris. Els cartells els vaig situar a les botigues del meu poble, a l’Escola Oficial d’Idiomes, a l’institut i a alguns carrers de Barcelona. A més, vaig col·locar un avis al meu blog. També, vaig preguntar a gent que conec si em podien donar un cop de mà i avisar-me si coneixien cap persona que hagués pogut ser voluntària a les Olimpíades de Barcelona de 1992.
El qüestionari que vaig plantejar-los és el següent. Les respostes de cada una venen transcrites tot seguit.
1. Nom i data de naixement.
2. Quina va ser la raó que et va impulsar a ser voluntari dels Jocs Olímpics?
3. Quines tasques vas dur a terme com a voluntari?
4. Podries nomenar algunes de les tasques que van realitzar altres voluntaris?
5. Podies escollir tu les tasques o eres seleccionat?
6. T’hauria agradat fer una altra tasca? Quina? Per què?
7. Et va semblar fàcil o difícil el teu treball? Per què?
8. Quantes hores vas dedicar-hi? Et sembla que va ser poc o massa?
9. Vas rebre cap compensació econòmica o de qualsevol altre tipus?
10. Et va agradar ser voluntari o pel contrari, te’n penedeixes? Per què?
11. Trobes que hi va haver cap error a l’organització dels Jocs o que tot estava perfectament organitzat?
12. Podries explicar-me alguna cosa més sobre els voluntaris o sobre allò que es va fer i sobre què va suposar per a la ciutat o per a la gent?

No hay comentarios: